Sıkça Sorulan Sorular - D Fix

D-smart D-Fix, modül ve içerisine yerleştirilen bir kart ile D-Smart yayınlarına ulaşmanızı sağlamaktadır. D-Smart D-Fix, modül girişi olan (CI+ SLOT), D-Smart moduna sahip (DVB-S/S2/C) televizyonlarda kullanılabilir.

D-smart D-Fix ile kablo ve uydu alıcısı kalabalığından kurtulup, sade ve estetik bir görüntüye sahip olabilirsiniz. Evinizde Türksat yayını varsa, kurulum derdiniz olmadan kolayca D-Smart’ın zengin dünyasına ulaşabilirsiniz. D-Fix ile ekstra kumandaya ihtiyaç duymadan, televizyonunuzu tek kumanda ile kontrol edebilir, ayrıca uyumlu televizyonlarda 4K yayın izleme ayrıcalığına da ulaşabilirsiniz.

Evet, sahip olduğunuz TV HD ise, HD yayınları izleyebilirsiniz.

D-smart D-Fix ile D-Smart’ta abonesi olduğunuz veya satın aldığınız paket dahilindeki D-Smart kanallarını ayrıca ulusal ve yerel kanalları izleyebilirsiniz.

D-Fix kurulumu için, smartkart'ınızı modülünüze uygun şekilde yerleştirdikten sonra televizyonunuzun modül girişine yerleştiriniz. Smartkart'ınızı kesinlikle modülden ayrı olarak televizyonunuzun kart girişine takmayınız. 
Hd kalitesi ile D-Smart keyfini yaşamak için 0 850 266 0 266 no’lu D-Smart müşteri hizmetlerini arayarak aboneliğinizin aktivasyonunu yaptırınız.

D-smart D-Fix, sadece aktivasyon ile eşleştirildiği smartkart ile birlikte çalışır ve DVB standardına uygun D-Smart şifreli yayınlarını izleme olanağı sağlar.

0850 266 0 266 numaralı D-Smart müşteri hizmetlerinden veya en yakın D-Smart satış noktasından D-Fix'i temin edebilirsiniz.

D-smart D-Fix paket fiyatları için lütfen tıklayınız.

  • D-Smart D-Fix'i ters yerleştirme, zorlama, kırılma gibi durumlar, müşteri hatası kapsamında olup sorumluluk tüketiciye aittir
  • D-Smart D-Fix'in içni açmayınız, yabancı madde sokmayınız
  • D-Smart D-Fix’i gerektiğinde kuru bir bezle temizleyiniz.
  • D-Smart D-Fix’i çarpma, darbe, ezilme gibi fiziksel hasarlardan koruyunuz.
  • D-smart D-Fix’i sıvı temasına karşı koruyunuz.
  • Kullanım hatalarından kaynaklanan arızaların sorumluluğu kullanıcıya aittir.

Kullanılan televizyon D-Smart moduna sahip değilse, kanal arama sonunda D-Smart kanalları rastgele şekilde dizecektir.

Kanallarda olan mozaiklenmeler, kırılmalar televizyona gelen sinyalin kalitesi ile alakalıdır. Kullanıcı TV üreticisi ile irtibata geçmeli ya da anten yapısı kontrol ettirmelidir.

Televizyona gelen uydu sinyali ile alakalı bir problem söz konusudur. Anten yapısı kontrol ettirmelidir.

Aktivasyon sinyali D-Fix’e erişmemiş olabilir, kutudaki gibi D-Smart kanalı üzerinde sinyal yenileme yapılır. D-Fix yazılımının otomatik olarak güncellenemediği durumlarda bu uyarı alınabilir. 1. Kanal, MovieSmart Premium HD kanalı üzerindeyken tv menüsünden manuel yazılım güncellemesi yapılmalıdır.

Bazı televizyonlar, D-Fix yazılımını otomatik olarak güncelleyemediği için, 1. Kanal, MovieSmart Premium HD kanalına gelinip, TV menüsünden manuel yazılım güncellemesi yapılmalıdır.

Yazılım manuel olarak güncellenmelidir.

SİZ DE D-SMART'IN ZENGİN
DÜNYASINA KATILIN!

Online Başvuru Formu